Saturday, January 15, 2011

SAYA sayang mama saya

YES. saya sayang mak saya. :) 
Tiba-tiba terdetik dekat minda pasal mama la.
Orang yg penah jaga kita masa kita kecik2 dulu kan. haha 
Alang-alang tu nak tanya bila la kali terakhir kita peluk mak kita la kan??
Budak-budak lelaki zaman sekarang mana nak peluk mak sendiri.

Sejara jujur saya baru peluk MAMA saya minggu lepas. 
SEJUK HATI!! walaupun muka time tu dah merah padan macam dah pakai 
BLUSHER dah time tu ..
Tapi jangan lupa orang itu juga lah yg melahirkan kita
dan membawa kita kemana saja selama 9bulan ++.
dengan kesempatan ini saya ingin 
mengucapkan "mama I love "

nak malu buat apa nya kan?? bukan orang lain kan. 
sering la melihat dan memeluknya sementara masih ada.
YES. secara jujur kadang-kadang ada juga terpikir 
bila lah masa nya akan tiba. 

adakah saya akan menangis teresak-esak? 
atau saya akan terdiam dan tidak dapat menerima kenyataan 
bahawa ADA yg lebih menyayanginya kan.hurmmmm..


so peluk la mama/ibu/emak/mummy/umi. sementara boleh ..





No comments:

Post a Comment