Tuesday, January 25, 2011

Menyusun sepuluh jari.... hurmm

Nama saya Harith b Muhadzir ingin menyusun sepuluh jari untuk meminta maaf 
kepada semua orang yang saya pernah buat kesilapan.
tak kesah lah secara batin ataupun zahir. 
YEAH!! Saya admit kadang-kadang tu mcm out of limit kan bergurau n terlepas cakap
Tapi nak buat macam mana kan kalau dah terlepas
N buat Bodoh jaaa.. mintak sorry yeahh...
apakan daya diri ini tak pernah nak perasan kita buat kesilapan dekat orang
teetttt.. dah terjadi kan.. tak bermakna kesilapan tu boleh hilang ja kan.
tapi sebelum terlambat untuk berkata-kata. sama ada berjumpa, text , call.
blog ini pun salah satu nya tempat menyampaikan kata-kata ikhlas dari hati..
maafkan harith b. muhadzir


6 comments:

  1. yeahhh thnx yana kerana memahami :)

    ReplyDelete
  2. hehehe..aku maafkan ko..x risau la ko pernah jadi kawan aku yang terbaik....

    ReplyDelete
  3. u nude ke hape nie harith?
    hahahaha :D

    ReplyDelete
  4. mana ada. i pakai shorts jaa. duduk rumah ja pun haa

    ReplyDelete